31.12.15

2016 WITH DRESSLINK ! ♥

Cześć i Czołem Kochani ! 
Każdy wie, ma kalendarze i internety, więc nie muszę wam przypominać, że dziś sylwester ! ♥ 
Dla jednych dobrze, dla innych nie koniecznie. Jak dla mnie ? Akurat bardzo dobrze !
Koniec ze starym rokiem, starymi nieprzyjemnościami, wszystko co złe zostaje w tyle !
Nowy Rok - nowe marzenia, postanowienia i nowe, ciekawe przeżycia ! 

A wam życzę w nowym roku wszystkiego co najlepsze ! 
Spełnienia wszystkich marzeń i postawionych sobie celów ! Żeby wam zdrówko dopisywało, żebyście spędzili ten dzisiejszy wieczór w dobrym towarzystwie, bo przeczytałam gdzieś, że jakie wybierasz towarzystwo na sylwestra z takim przebywasz przez cały najbliższy rok. 
I może faktycznie coś w tym jest ;) 
Każdemu blogerowi i blogerce życzę samych sukcesów na bloga i aby się rozwijały !
Życzę wam udanej zabawy do białego rana, a jutro dużo wody na kaca ! 

A teraz mam dla was zdjęcia, które miały się pojawić jakiś czas temu, ale miałam małe problemy.. 
Ale już są ! Zdjęcia z ciuchami od Dresslink . 
Mówiłam już, że przygotuję 2 stylizację i dzisiaj pokaże wam jedną z nich. 
Dzisiejsza stylizacja jest ze spódnicą od firmy Dresslink oraz z rękawiczkami :)
           Spódnica                                                             Rękawiczki
Jeszcze próbowałam wam zrobić zdjęcie frędzelków jak się fajnie ruszają :)
Średnio mi to wyszło, ale coś tam jest haha :D
To tyle :) 
Jeszcze raz życzę wam Szczęśliwego Nowego Roku ! ♥

P.S   Druga stylizacja pojawi się już w nowym roku :) Oraz jeśli możecie poklikajcie w linki :)

11 komentarzy:

  1. Cudowne życzenia kochana, poniekąd życzę ci tego samego, oprócz imprezy i wody na kaca no bo już trochę po sylwestrze :D ale mogę życzyć jak najwięcej imprez w tym nowym roku :* oby te wszystkie życzenia, które sobie składamy nawzajem spełniły się, byłoby cudownie :) piękne zamówienie skarbie, spódnica świetna, bardzo mi się podoba, sama bym z chęcią taką sobie kupiła :) dobry wybór :)
    szczęśliwego nowego roku misiu, oby był najszczęśliwszy :) musi być!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja :D bardzo ładna spódniczka i sweterek jest genialny *.*
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku również :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie<3
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bajecznie! Spódnica przepięknie dopasowana. ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, mi się podoba spódniczka i rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz :) Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)