15.12.15

HELLO...

Cześć kochane ! 
Nie zrobiłam zdjęć.. niestety przed weekendem stało się coś bardzo dla mnie smutnego.. 
Odszedł bardzo ważny członek mojej rodziny i nie dałam rady myśleć o czymkolwiek.
Nadal nie mogę się przyzwyczaić, że wracając do domu nie wybiega i nie merda swoim ogonkiem..
Jest mi bardzo ciężko się z tym oswoić.. Ale niestety czasu nie da się cofnąć.
Trzeba się z tym pogodzić..
Kończąc temat, muszę wam powiedzieć tylko tyle, żebyście zabierali swoje zwierzątka minimum raz w roku na badania kontrolne. Pamiętajcie im wcześniej tym lepiej.

Przyszła mi w końcu paczka od Dresslink i jestem bardzo zadowolona z ciuszków !
Czytałam różne opinie na temat tego sklepu i jakości rzeczy, które tam się znajdują i powiem szczerze, że się obawiałam co do mnie przyjdzie i jak ja zrobię potem jakiekolwiek zdjęcia :)
Ale gdy przyszła przesyłka i obejrzałam jej zawartość byłam bardzo zaskoczona w pozytywnym sensie oczywiście ! :) Ciuchy są dokładnie takie jak sobie je wyobrażałam :) 
Zrobiłam kilka fotek : 

Czekam tylko na jakieś dzień z w miarę ładną pogodą i idę na zdjęcia :) Myślę, że będą z tych ciuszków 2 inne stylizację, ale jeszcze nie jestem pewna :) Na tygodniu mam jeszcze szkołę, więc najprędzej w weekend. 

I muszę się wam pochwalić, że wygrałam ostatnio konkurs na instagramie, który organizowała Styleev , a dokładnie Styleev Shop .
Wygrałam bon o wartości 100 zł na zakupy w jej sklepie ! 
Bardzo się cieszę ! Teraz pozostało mi wybrać jakiś ciuszek i czekać, aż do mnie dotrze :) Naprawdę wybór będzie ciężki !
Na pewno jak już go dostanę zrobię jakąś stylizacje, aby wam pokazać :)

Buziaki ! ;* 

Jeśli podoba Ci się u mnie, ZAOBSERWUJ !  :)

A także polajkuj mój FanPage ! :)


3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)