2.12.15

DECEMBER...

Cześć wam ! 
Ten czas tak szybko leci, że nawet nie wiadomo kiedy to zleciało i już mamy grudzień !
Kochani miał się pojawić post wcześniej i nawet zapowiedziałam go jednym ze zdjęć, ale wiecie co.. doszłam do wniosku, że nie zbyt mi się podoba, a zdjęcia średnio się nadają. Dlatego zrezygnowałam z niego, ale pokaże wam teraz dosłownie kilka zdjęć, żebyście ewentualnie sami ocenili :)


Te chyba najlepsze były, bo inne to nie bardzo. Klimat jeszcze jesienny, było dosyć cieplutko... ale dzisiejszy post nie o tym !
Nadszedł grudzień, coraz bliżej święta..śniegu nie widać ani nie słychać, dlatego piszę ten post ! :D
Chciałam przede wszystkim was wprowadzić w ten piękny,świąteczny nastrój, ale też i trochę siebie :) Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam ten czas ! Czas świąteczny, zimowy, czas który możemy spędzić z bliskimi i uważam, że powinniśmy się cieszyć z tego ! I korzystać jak najwięcej z tego czasu, bo nie zawsze mamy okazję być razem z bliskimi przez dłuższy czas, a to jest chyba najcenniejsze :) 
Zima i święta kojarzą mi się jeszcze z wieloma rzeczami na przykład długie wieczory pod kocem z ciepłą czekoladą i ukochana osobą, spacery w spadających płatkach śniegu, przyrządzanie potraw i pieczenie ciasteczek na stół wigilijny, no i oczywiście wprowadzenie w naszym domu nastroju ! Tego nastroju, dzięki któremu bez wychodzenia z domu będziemy czuli tą aurę zimy i świąt ! :)
Mam dla was kilka inspiracji, może pobudzą was do myślenia :)


Mam nadzieję, że choć trochę obudziłam w was tego świąteczno-zimowego bryczka ! 
I na przykład własnie w tym momencie rozglądacie się w koło i zastanawiacie się co by tu pozmieniać, żeby było nastrojowo ! :)
Ja zaczęłam od łóżka :

Na weekendzie wybieram się na zdjęcia, więc przewiduję po niedzieli nowy post ze stylizacją :)
 Chciałabym was też prosić, jeśli macie chwilę i trochę chęci, żebyście weszli w ten link i poklikali w linki :) Jeśli ktoś chce może napisać w komentarzu, na pewno się odwdzięczę :)

Jeszcze wam powiem, że w końcu mam swój wymarzony telefon i założyłam instagrama ! 
Jeśli chcecie możecie zaobserwować mój prywatny profil (paulinawolowiec) i zastanawiam się czy nie założyć profilu bloga :) na pewno dam wam znać :)

Buziaki ! ;* 

Jeśli podoba Ci się u mnie, ZAOBSERWUJ !  :)
A także polajkuj mój FanPage ! :)






6 komentarzy:

  1. Jakie piękne inspiracje i doo tego twoje łóżko świetnie wygląda!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujące zdjęcia :) uwielbiam takie oglądać w tym okresie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta to mój ulubiony czas w roku i już nie mogę się go doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :)
    Tymczasem zapraszam do mnie http://yamers.blog.pl/ niedługo świąteczny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne inspiracje!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia ładnie wyszły :)
    Co do inspiracji to kochana trafiłaś w mój gust w 100% :)szkoda tylko, że ten czas tak szybko leci :<

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)