20.1.16

Cześć kochani !
Dzisiaj taki szybki post. Powiem wam, że postanowiłam wziąć się za siebie i za bloga :)
Mam już zaplanowane kilka stylizacji, od jutra zaczynam działać !

Teraz kiedy trwają ferie, mam zamiar wykorzystać ten czas i zrealizować wszystko to co sobie zaplanowałam :) 
Jutro właśnie wybieram się na zdjęcia pierwszej stylizacji, jeśli chcecie możecie podglądać mnie na snapie lub na instagramie :)

SNAP - pastylkaa
INSTAGRAM - paulinawolowiec

Mam dla was kilka zdjęć robionych na szybkości :) Żeby być dobrze zorganizowaną założyłam zeszyt przeznaczony tylko i wyłącznie blogowi oraz zaopatrzyłam się wreszcie w kalendarz :)

Zapraszam do polubienia mojego fanpage'a -> Klik
Obserwowania mojego bloga, instagrama oraz snapa :)

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w realizacji pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana ! :)
      Jeszcze dziś albo jutro nowy post ! :) Zapraszam :)

      Usuń
  2. Ja na razie mam sesję i mój blog cierpi na lekkie osamotnienie, ale mam nadzieję, że po egzaminach również wrócę ze zdwojoną siłą do pisania notek. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kalendarz tylko, że niebieski :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)