24.1.16

W ROLI GŁÓWNEJ BORDO I BEŻ...

Witajcie ! 
Nareszcie ! Przychodzę z nowym outfitem ! :D Niestety pogoda jaka była tamtego dnia, załamała mnie.. i zdjęcia nie wyglądają rewelacyjnie i tak jak bym chciała, no ale niestety nie miałam na no wpływu, a nie mam już jak ich powtórzyć.. :( 

No, ale powybierałam i coś tam wyskrobałam dla was :D 
Powiem wam, że na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy tak właśnie zestawiłam ubrania, nawet długo się nie zastanawiając i spodobało mi się!  
Wiecie co.. jednak takie spontaniczne wybory są czasem lepsze, niż dokładnie przemyślane stroje ! 
Spódniczkę kupowałam już dawno, chyba z rok temu i całkiem o niej zapomniałam, sweterek wygrałam w konkursie na instagramie u Styleev , Jestem z niego mega zadowolona ! Jest piękny, ciepły i pasuje zarówno do spodni, leginsów czy też spódniczki :) 
Gorąco wam go polecam ! Możecie go kupić tutaj :) I tak wygląda z bliska :)
 Tak jak mówiłam pogoda mi w ogóle nie sprzyjała, padał strasznie śnieg i było bardzo zimno, ale dałam rade ! :D Do tego jeszcze zdjęcia jedne wyszły jasne, drugie ciemne i się wkurzyłam.. grr grr !!

Zobaczcie sami jak wyszły :)
I to tyle ! :) 
Dziś albo jutro znów wybieram się na zdjęcia,więc w następnym tygodniu pojawi się kolejny post z outfitem :)

Spódnica -Stradivarius
Sweterek - Styleevshop
Płaszcz - Camaieu
Buciki kupiony we Włoszech.

Możecie mnie obserwować na instragramie - paulinawolowiec
i na snapie - pastylkaa
Oraz serdecznie zapraszam na moją strone na facebooku :) 

11 komentarzy:

  1. Mega ten sweterek od stylev <3 i ogólnie super outfit!:)
    wwwm.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie to razem wygląda, a kolor spódniczki jest śliczny!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor spódnicy jest cudowny ! :) bardzo mi się podoba :) Ślicznie kochana wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam i tak się zdjęcia podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz naprawdę świetnie! podoba mi się połączenie sweterka ze spódniczką;))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się całokształt. Wszystko idealnie pasuje :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! Uwielbiam takie, bardzo w moim stylu :)
    Obserwuję tu, na insta i dodałam na snapie ;)
    i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Jest mi bardzo miło :)
      Wpadnę do Ciebie na pewno ! :)

      Usuń
  8. Very pretty outfit, in love with it. Especially overknee socks/tights make your outfit very pretty. I love to wear them with skirts/shorts. How often do you wear it? Could you make more outfits with long socks?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)