9.2.16

PRZYGOTOWANIA - 100 DNI !


Hej kochane !
Matura zbliża się wielkimi krokami, zostało już tylko 100 dni !
Nie będę się zbytnio rozpisywać, chciałam wam tylko mniej więcej pokazać, co ja wybrałam i co postanowiłam ubrać na studniówkę ! :)
Odbyła się 5 lutego (piątek), niestety nie mam jeszcze żadnych zdjęć z niej i żadnych zdjęć jak wyglądałam ubrana w całość. Jeszcze do mnie nie dotarły.
Swoją drogą było świetnie ! Poszłabym z chęcią jeszcze raz ! :)

Sukienka :

Torebka 
Oraz Buty
Nie bardzo mi chciały w pokoju zdjęcia wyjść, więc wstawiam zdjęcia jeszcze z zag, gdzie miałam baardzo duży dylemat nad tym, czy je wziąć czy nie,,
Ale bardzo dobrze, że się zdecydowałam, są wygodne, zgrabne i śliczne ! :) 
W pokoju światło nie było zbyt dobre i dlatego zdjęcia nie chciały wyjść jakoś wybitnie, ale mam jeszcze kilka ze sklepu :D
Tak jak widzicie tutaj mają piękny kolor bordowo - czarny, przechodzący w ombre.

To by było na tyle :)
Niedługo pojawią się zdjęcia na blogu :)

Snapchat - pastylkaa
Instagram - paulinawolowiec

7 komentarzy:

  1. Pokaż kochana jak wyglądałaś :) Szpileczki piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :)
      Jak tylko będę miała jakieś zdjęcia z pewnością dodam ! :)

      Usuń
  2. śliczna sukieneczka, torebka idealnie do niej pasuje!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)