14.2.16

♥ ! HAPPY VALENTINE'S DAY ! ♥

Cześć ! ♥
14 Luty - Dzień Świętego Walentego, dzień zakochanych, dzień w którym wiele osób zbiera się na odwagę i wyznaje swoje uczucia.


O swoją ukochaną osobę powinno się dbać cały rok, lecz dziś powinniśmy sprawić, żeby nasza druga połówka czuła się kochana i wyjątkowa.
Mi osobiście Walentynki kojarzą się z dniem spędzonym tylko i wyłącznie z ukochanym, z kwiatami, czekoladkami i pysznym winem, ale nie rzeczy materialne są tu najważniejsze. Najważniejsze jest szczere uczucie i chęci do tego, by zrobić odpowiedni nastrój.
Z tym świętem kojarzą mi się różnego rodzaju ozdoby, serca, kwiaty oraz kolor czerwony, dlatego
zrobiłam dla was fotki, które przez czerwony sweter nawiązują do tego właśnie święta.
Do zdjęć miałam takiego małego towarzysza, słodziutki prawda ?
Od razu uprzedzam futerko jest sztuczne ! :)
Ale już koniec mojego gadania 
Miłego oglądania zdjęć :)
 
 
 
 

Sweter - Sinsay
Sweter oraz Kamizelka futrzana kupowana we Włoszech
Buty - Timberland

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, wyglądasz nieziemsko! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, niezobowiązująca i jednocześnie przyciągająca wzrok ;)
    P.S Cudny piesek!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wyglądasz :) kamizelkę mam bardzo podobną do Twojej!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny pieseł:D obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne futerko a piesek ładnie pozuje ;-)
    Zapraszam do mnie, proszę o komentarze. Może wzajemna obserwacja? ps.:klikam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny futrzak :-) Ładnie Ci w czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja!
    Piesiu świetny
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą, o druga połówkę powinnismy dbac nie tylko tego jednego dnia! Ślicznie wyglądasz w czerwieni!
    _________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz fajowego pieska,


    dodaj do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)