3.4.16

SPRING ! ♥

Hello Spring !
Kochane ! 
Wiosna jest przy nas już tak blisko, że nic tylko korzystać ! Coraz więcej słonecznych dni, aż chce się wychodzić z domu. Wczorajsza sesja wyszła bardzo spontanicznie, ale jestem z niej bardzo zadowolona :) 
Trochę na sportowo, codziennie, w takich outfitach czuję się najlepiej. Komfortowo, wygodnie oraz dziewczęco. Pogoda była na prawdę piękna i aż żal było nie skorzystać ! Mam nadzieję, że będzie coraz więcej takich dni.

Dodaje dziś bardzo dużo zdjęć, ponieważ szczerze nie mogłam się zdecydować jakie wybrać ;)

Do tej stylizacji wybrałam woskowane leginsy, różową bluzkę typu mgiełka, która idealnie komponuje się z różowo fioletowymi air maxami. Do tego założyłam letni, czarny płaszczyk i okulary słoneczne :) Dodatkowo założyłam złotą bransoletkę z kolcami.

11 komentarzy:

  1. Wow, masz śliczne paznokcie. Trochę zazdro, moje są w tragicznym stanie. Mam nadzieje, że uda mi się je w końcu odbudować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne paznokcie! I bardzo podoba mi się ten płaszczyk :D
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny płaszczyk :) A zdjęć zawsze,im więcej tym lepiej :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja! Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kolor tej bluzeczki i śliczne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne pazuki :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja :)
    Mam taki sam płaszcz jak ty :)
    Pozdrwaiam :*
    Obserwuję :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)