7.11.15

WISHLIST WITH DRESSLINK !

Cześć i czołem ! 
Kochani mała zmiana planów, miał się pojawić post z outfitem, ale niestety muszę to przesunąć na następny raz, ponieważ teraz chciałam wam przedstawić moją Wishlistę jesienno-zimowa ze sklepem Dresslink ( kliknij proszę ) :)
Już od dawna chciałam zrobić taki post, aby pokazać wam co planuję zakupić nowego do mojej szafy :) Te rzeczy, które wam pokaże są tylko przykładowe, ale dlatego, że wzoruję się na rzeczach ze strony Dresslink starałam się wybrać takie, które najbardziej mi się podobają :)

Pierwsza rzecz to cieplutki sweter ! Podstawowa rzecz w każdej szafie w czasie jesiennym trochę cieńszy,a w zimowym grubszy ! :)

1. Biały Sweter
2. Różowy Sweter
3. Kolorowy Sweter

Kardigan. Świetny ciuch do uzupełnienia stylizacji lub do jej urozmaicenia :) To naprawdę przydatny ciuch, każda z nas powinna mieć go w szafie ! :)
1. W Buldożki
2. Długa w kwiaty
3. Krótka w kwiaty

Zdradzę wam, że jeden z nich niedługo będzie mój :) Ten kto czytał mój poprzedni post to wie który.

Kolejną rzeczą jakiej potrzebuje to ciemne spodnie typu tregginsy. Uwielbiam tego typu spodnie ! A na gorszą pogodę ciemne spodnie najlepsze.
1. Szare
2. Z Paskami
3. Granatowe

W buty na obcasie już się zaopatrzyłam, a na płaskim chciałam mieć, wypatrzyłam i kupiłam. Pochwalę się w swoim czasie :) Ale te tez są śliczne !
1. Czarne krótkie
2. Czarne długie
3. Śniegowce

Przydałaby mi się jeszcze jakaś torebka. Te, które wam pokazują są cudowne ! Najchętniej wzięłabym wszystkie trzy ! no ale niestety jeśli bym już brała musiałabym się zdecydować na jedną. :)
1. Różowa
2. Z frędzlami
3. Czarna

I to tyle :) Mam zamiar zrobić jeszcze jeden taki post z Wishlistą typowo na zimę .
Tak więc zobaczyliście jakie świetne rzeczy oferuje firma Dresslink, także serdecznie zapraszam do odwiedzenia jej :)
Będę wdzięczna jeśli ktoś będzie miał ochotę na poklikanie w linki :)

P.S Pamiętajcie o promacji w rossmanie -49 % :)
07. - 13.11.15r. - tusze do rzęc, cienie do powiek, kredki do oczu i eyelinery :)

7 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba. Najbardziej się wyróżnia chyba torebka z frędzlami - jest śliczna :)
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś! Szczególnie torebka z frędzlami jest boska. *-* Poklikałam. ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka w frędzle najlepsza! :)
    Zapraszam do mnie: natoosblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kapitalne ciuchy :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :) Sweterki są cudowne :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)