2.11.15

DRESSLINK...

Witajcie ! 

Post miał się pojawić w poprzedni weekend, ale niestety moje 18 urodziny w sobotę nie pozwoliły mi na to:)
Tak, tak mam już ta swoją długo oczekiwaną 18-stkę, ale powiem wam, że nie czuje się jakoś inaczej ! :D


I jeszcze raz dziękuje mojej rodzinie i bliskim za wspaniałą imprezę i świetną zabawę !
Ale wracając do mojego tematu posta !
Jak już może zauważyliście sporo małych blogów dostało propozycję współpracy z firmą Dresslink, otóż ja też niedawno dostałam taką propozycję i jestem ogromnie szczęśliwa, że mam przyjemność swojej pierwszej współpracy właśnie z tą firmą, ponieważ jest mega ! Wchodząc z ciekawości na początku, aby zobaczyć co oferują, nie wiedziałam na co mam się patrzeć ! Mają świetne rzeczy !
Mnóstwo ciekawych bluzek, torebek, sukienek, dodatków i wiele, wiele innych ! :)
Pokaże wam teraz kilka propozycji jakie mi wpadło w oko i pokaże wam także to co ja ostatecznie wybrałam :)
Wybór był naprawdę trudny !

Może na początek koszulki i bluzki :
  Klik                                    Klik                                  Klik                               Klik

Spodenki/leginsy/szorty

    Klik                                   Klik                                Klik                              Klik

Spódnice/ kamizelki/narzutki
      Klik                             Klik                                  Klik                               Klik

Dodatki/torby/buty :

   Klik                           Klik                               Klik                                 Klik


To tylko małe drobnostki, ponieważ na stronie jest dużo, dużo więcej niesamowitych rzeczy !
Jest mnóstwo na przykład skarpetek, rękawiczek, leginsów czy biżuterii, więc jeśli chcecie wejść rozejrzeć się, zobaczyć ceny, które a pro po są bardzo przystępne i zobaczyć jak to wszystko tam wygląda to serdecznie zapraszam ! :) A jeśli chcecie wejść akurat w te rzeczy, które wam przedstawiłam to dla ułatwienia wstawiłam dla was linki, dzięki którym szybko i łatwo wejdziecie w daną rzecz.

A teraz pokaże wam rzeczy, które ja wybrałam, jest ich niewiele, bo tylko 3, ale jestem nimi bardzo zachwycona i nie mogę się doczekać, aż do mnie dotrą :)
Pierwsza jest taka oto śliczna narzutka z buldożkami, które uwielbiam !
Następna jest piękna spódnica, jej jestem najbardziej ciekawa ! 
I ostatnią rzeczą są te przesłodkie rękawiczki, na pewno się przydadzą i będą fajnie wyglądać ! :)


I to wszystko ! :)
Teraz czekam na paczuszkę i od razu biorę się za zdjęcia, żeby się wam pochwalić ! :)

A to mała zapowiedź kolejnego postu :

P.S
Promocję w Rossmanie -49 % ! :)
02.-06.11.2015r. - szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci
07.-13.11.2015r. - tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu i eyelinery
14.11.2015r. - podkłady, pudry i róże
Korzystajcie !
A i jeszcze w Naturze jest teraz promocja -40 % na kosmetyki do makijażu :)

Buziaki ! ;* 

Jeśli podoba Ci się u mnie, ZAOBSERWUJ !  :)
A także polajkuj mój FanPage ! :)

22 komentarze:

  1. Świetny blog ;)
    obserwacja za obserwacje?
    http://dominikadabek96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :)
    Wybrałaś super rzeczy!

    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te rzeczy :) ps super nagłówek i spodniczka neonowa !! <3 moze obserwujemy? daj znac :d pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Ja już obserwuję ! :)

      Usuń
    2. hej mam pytanie, ja własnie tez chciałabym nawiazac współprace z dresslink tylko nie znam ich maila konsultanta do spraw współprac;/ mogłabys dac mi maila ? dziekuje z góry i pozdrawiam :D
      ps czekam na nowego posta
      i poklikałam link ! <3

      Usuń
    3. Ja się kontaktuję z nimi poprzez tego maila : wangguimei@sailvan.com :)

      Usuń
    4. dziekuje ! ":D moze i mi sie uda

      Usuń
  4. Sto lat, sto lat! :)
    18 lat - piękny wiek... :) Mnie się już 20 zbliża wielkimi krokami...
    Świetny post :) Bardzo podoba mi się biała narzutka *.*
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;) Daj znać u mnie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle wspaniałych rzeczy! Chyba nie potrafiłabym się zdecydować, która najładniejsza.Powodzenia w współpracy, oby była owocna. ;) Dzisiaj udało mi sie w końcu wejść do Rossmanna i mój portfel straszy pustką. :D
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) to super, że udały Ci się zakupy, ja też zakupiłam kilka perełek :)

      Usuń
  6. To wszystkiego co najlepsze! Fajne rzeczy wybrałaś, oby przyszły tak fajne jak prezentują się w internecie ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Najczęściej nie klikam w linki, ale tobie poklikałam o wybrałaś fajne rzeczy:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji 18-stych urodzin, gratuluję współpracy, i już nie mogę się doczekać nowego postu z ubraniami z dresslink, jeśli się już pojawi na Twoim blogu możesz dać znać u mnie a z chęcią zobaczę :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/11/snapchat.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)