23.6.15

WISHLISTA NA LATO

Cześć ! 
Dziś post trochę o modzie, a dokładnie moja Wishlista na lato, z którą chciałabym się z wami podzielić.
Chociaż na razie się na to nie zapowiada, ale mam nadzieję, że już niedługo zrobi się cieplutko i będziemy mogli zakładać letnie ciuszki :)
Za tydzień koniec roku, wakacje i szykuje się dla mnie najlepszy wyjazd jaki tylko może być ! :)
Dlatego chciałabym zakupić trochę nowości :)

No to zaczynamy :
1. Mgiełka z długim rękawem
Najlepiej w kolorze brzoskwiniowym,różowym lub białym
Coś tego typu :

Na lato jak znalazł ! :) Ładna, zwiewna, elegancka pasująca praktycznie do wszystkiego :) 
Poszukuje takiej od dłuższego czasu, ale chciałabym trafić na takie właśnie kolory :)
Pasują do spodni, spodenek czy jakieś eleganckiej spódnicy.

2. Ramoneska lub Jeansowa kurtka 
Przyda się na chłodnie dni lub letnie ciepłe wieczory. Osobiście nie mogę się zdecydować, którą zakupić :) A na obydwie naraz mnie nie stać :( Ramoneski szukam już od bardzo dawna, ale z drugiej strony ostatnio mam jazdę na jeansowe kurtki są świetne ! :)
A jakie jest wasze zdanie ?? :)

3. Sukienka
Od zeszłego lata skradły moje serce, ale nie mogę znaleźć jakiś fajnych. Te znalazłam na allegro. Co prawda nie są drogie, ale pieniądz to zawsze pieniądz. A nie za bardzo chce mi się bawić w odsyłanie, a czy ktoś będzie chciał kupić jeśli przyjdzie nie taka jak chciałam ? Nie wiadomo. Polecacie zamówić ?? A może widzieliście takie gdzieś w jakim sklepie ??

4. Spodnie
Te spodnie, które się znajdują w środku są zajebiste !! Ale niestety znalazłam je na necie gdyby ktoś coś to dajcie proszę znać ! :)
A jeśli chodzi o pozostałe to niekoniecznie takie same, ale jeśli tylko spotkam podobne na pewno kupię :)

5. Spodenki 
MUST HAVE !
Całkowity MUST HAVE tego sezonu i nie tylko tego !
love-shorts.com.pl/product-category/shorts/ <- na tej stronie znajdziecie 2 pierwsze egzemplarze i wiele, wiele innych ! Mają świetne spodenki ! Już niedługo mam zamiar sobie je zamówić ! :)

6. Torba
Oj dawno nie kupowałam sobie nowej torby, a przydałaby mi się. 
Muszę się porozglądać po sklepach za jakąś w letnim, żywym kolorku :) 

7. Baleriny lub sandałki
Takie buciki mam już upatrzone na sklepie elilu.pl te pierwsze moje wymarzone ! Niestety nie ma rozmiaru 37, ale dowiedziałam się, że może jeszcze będą więc czekam ! Jak na razie muszę się zadowolić innymi :)

8. Slip on
Czyli Tymi ! :) Slip on'y ! Totalny hit sezonu ! :) Te 3 modele podobają mi się najbardziej, ale jeszcze się zastanawiam, które wybrać :)

9. Nerka
Zawsze chciałam ją mieć, ale jakoś nie mogłam się zdobyć w sobie, żeby ją zakupić, ale teraz powiedziałam, że kupie i koniec ! :D Znacie jakieś fajne sklepy z takimi nerkami damskimi ? :) 
Chętnie poznam :)

10. Full cap
Wiecie co wam powiem, ostatnio miałam taki sen ( nie wnikajmy w szczegóły :D ) Ale miałam na sobie full cap w panterkę i od tamtego czasu mam jazdę i muszę go mieć !! Dziwne nie.. :D 

11. Perfumy odświeżające
Na lato idealne !
Musowo !! Chyba każda z nas uwielbiam w lato ładnie, świeżo i orzeźwiająco pachnieć prawda ?? 
Powiem wam tak żółte pumy ma moja mama i są mega świeże !! Przepiękne ! 
A zielone adidasy i te pomarańczowe pumy wąchałam w drogerii i są prześliczne i zastanawiam się, które wybrać :)

Inspirowałam się zdjęciami z internetu i allegro :)


P.S założyłam stronę na Facebooku :) Możecie klikać i być na bieżąco :)
Na pasku bocznym po prawej stronie znajdziecie szybki dostęp do polubienia :

P.S 2 możecie również mnie znaleźć na takich stronach jak google+, tumblr, Facebook, Pinterest i weheartit :)
Na stronie pojawiła się też nowość taka jak ta :
Jedno kliknięcie myszką sprawi, że będziecie na wybranej stronie :)
Zachęcam do obserwowania mnie i polubienia na fb :)


36 komentarzy:

  1. Ojjj część z tych rzeczy też jest moim must have ;)
    A fajne nerki widziałam na Brooklyn Boutique, w mega przystępnych cenach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Dziękuję bardzo ! Na pewno popatrzę ! :)
      Obserwujemy ? :)

      Usuń
  2. Z kurtek postawiłabym na ramoneskę. Jeśli chodzisz po SH to zapewniam Cię, że znajdziesz tam mnóstwo jeansowych kurtek w śmiesznych cenach, można sporo zaoszczędzić. Ze spodniami poczekałabym do wyprzedaży, podobne modele o ile się nie mylę był w Bershce, a jak mają wyprzedaż to większość kupi się już za mniej niż 50 zł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! :* A jeśli chodzi o wyprzedaże to 23 lipca wyjeżdżam i znając moje szczęście to ja wyjadę a wyprzedaże się zaczną więc :/

      Usuń
  3. świetna wish lista :) pomyślałaś o wszystkim, od ubrań po perfumy. W moim must have sa napewno perfumy, spodenki, sukienki, wszystko to conjest idealne na lato. wiem że muszę troszkę po kolekcjonować. dużo świetnych typowo letnich ubrań znajduje w lumpeksach. dzięki temu mam całą kolekcję lekkich bluzek i sukienek oraz szortow. jeżeli chodzi o perfumy to preferuje podobne do tych które pokazałaś w notce. uwielbiam perfumy o lekkim świeżym zapachu najlepiej cytrusów ale bardzo lubię tez zapach kwiatów :) świetny wpis widać że bardzo się przy nim napracowałaś :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna wishlista! te slip on'y również wpadły mi w oko i byłoby mi ciężko wybrać pomiędzy nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. robie takie spodenki jak pokazałaś :) uwielbiam mgiełki
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł do wykorzystania w SHEINSIDE!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ;) Zapraszam do siebie: http://blogzwyklejbrunetki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się podoba to zachęcam do zaobserwowania i polubienia na fb :))

      Usuń
  8. Świetny post. Uwielbiam mgiełki, super spodenki, spodnie i torby <3
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko to kocham . Niedługo u mnie na blogu będzie DIY jak powięklszyć małe spodeńki . Zapraszam .http://bojuznicnibedzietakiesame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy <3..spodenki zarąbiste :))

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te mglielki są świetne! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna ta mietowa torba!
    Poklikasz w linki w ostatnim poscie? Dla mnie to bardzo wazne, a dla Ciebie to kilka sekund. Postaram sie odwdzieczyc obserwacja! Jesli to zrobisz poinoformuj mnie w komentarzu, niezwlocznie cie zaobserwuje!
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie spodnie <3 ta torba miętowa też niczego sobie :D

    Obserwujemy?
    http://czekajacnaniemozliwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam nie mogę znaleźć u Ciebie na blogu obserwatorów..masz jakąś inną funkcję ? :)

      Usuń
  14. buty cudne <3 uwielbiam takie sandałki jak te pierwsze. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy! Wszystko takie pastelowe ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy ,też muszę zrobić swoją wishlistę :) Na mojej na pewno znajdą się ogrodniczki i białe spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ♥ buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo rzeczy wpadło mi w oko, trudno było by wybrać jedną z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz dobry gust :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. szorty najlepsze :D
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej pierwszej cytrynowej sukience! Super post:)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne ubrania ;)


    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami o obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :) Spodenki są świetne.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ramoneski zawsze i wszędzie. Nawet, gdy na nie trochę za ciepło.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie najbardziej mi się podobają :)
    ♥ life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się spodenki! Są świetne!
    http://slodkasmietanka3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna wishlista :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Slip ony już nabyłam, teraz pora na torebkę z frędzlami :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne lista , wszystkie rzeczy są poprostu mega!!!! A jeśli chodzi o pytania ją bym się zdecydowała na ta czarna romaneske będzie ci pasowała do większości rzeczy. Dzinsowa nie koniecznie. Pozatym ma ładniejszych krój, a jeśli chodzi o slip on'y to wybralabym te środkowe , są takie niesamowicie żywe. Różowe też są spoko. Niebieskie jak dla mnie maja za ciemny kolor , prawie że burawy, ale są ładne. ...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)