15.6.15

OUTFIT #2 - DZIURY !

Cześć ! 
Pogoda się trochę popsuła, więc siadłam i pisze posta :)
Dzisiaj przychodzę do was z już drugim outfitem :) 

Dziury, dziury, dziury - Kocham !

Outfit jest luźny, codzienny :)
Może trochę o spodniach...odkąd je zobaczyłam chciałam je mieć ! Zamawiałam je ze strony Sheinside.com i gdy przyszły do mnie byłam mega zadowolona ! Spodnie pasowały idealnie o co się najbardziej martwiłam, że będą za małe. Niestety po jakimś czasie niefortunnie kucnęłam i dziura na kolanie się powiększyła, ale powiem wam, że w ogóle mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie !
Wcześniej nie to, że ograniczało mi to ruch tylko ja sama miałam jakieś takie uczucie, że muszę strasznie uważać, a teraz dziura jest większa i mam większą swobodę poruszania się :)
I gdy wychodzę w nich do szkoły czy gdziekolwiek nikt nigdy się nie zorientował :)

A teraz więcej zdjęć :
Szary T-shirt - Sinsay
Spodnie - Sheinside
Biżuteria - Katherine
Buty Superga
Torba - New look


P.S   W stronach pojawiła się zakładka "Wyprzedaż" 
Co jakiś czas będę aktualizować tą kartę.
Jeśli chcecie możecie wchodzić na moją szafę i się ze mną kontaktować lub pisać na maila, wszystkie szczegóły są zamieszczone w tej zakładce :)



Buziaki ! ;*



Jeśli podoba Ci się u mnie, ZAOBSERWUJ !  :)
A także zaobserwuj mój FanPage ! :)



http://www.shein.com/Bottoms-c-1767.html?utm_source=xblueberrysfashionx.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=xblueberrysfashionx

18 komentarzy:

  1. świetna stylizacja
    Chciałam Cię zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest kupon o wartości 120$ do wykorzystania w SHEINSIDE!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kardigan!
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super spodnie, śliczne bransoletki :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam spodnie z dziurami, piękna jesteś ;)

    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetne są te spodnie! :)
    Super stylizacja, może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także chciałabym mieć takie spodnie, strasznie mi się podobają! outfit ładny, a przede wszystkim wygodny, co chyba cenię najbardziej :D Podoba mi się również ta torba, taka nietypowa :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Obserwujemy?
    http://kaczuchove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Zacznij i daj znać na pewno się odwdzięczę :)

      Usuń
  8. genialne spodnie! :D
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :)
    ❤ donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie na GIVEAWAY z SHEIN!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję :) W konkursie wzięłam udział prawie na początku :)
      P.S Mam taką samą bluzeczkę z napisem ARMY, zapomniałam napisać pod postem wtedy :)

      Usuń
  9. Zważywszy na to, że nie jestem zwolenniczką niebieskiego jeansu, który zajmuje jakieś dziesięć procent spodni, reszta czarna albo granatowa, tak te są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)