28.8.15

LIEBSTER BLOG AWARD !

Cześć !
Długo się zastanawiałam, który post wstawić najpierw czy post z outfitem czy też odpowiedź na nominację. Wybrałam to drugie. Po za tym trwały u mnie remonty, więc miałam dużo czasu do zastanowienia się !
 Kilka dni temu zostałam nominowana przez  Natalię ( Jej Blog ) do Liebster Blog Award !
Jest mi bardzo miło z tego powodu i dziękuję jeszcze raz Natalii za nominację :)

O co chodzi w ogóle w Liebster Blog Award ?? No już tłumaczę !

Zasady :
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Moje odpowiedzi na zadane mi pytania :

1. Blogger/Facebook/Instagram a może Snapchat? Które z nich używasz najczęściej i bez, którego nie mogłabyś żyć?
- Najczęściej używam Facebooka i Bloggera i bez nich dwóch najciężej by się żyło ! :)
2. Co Cię skłoniło do założenia konta na blogerze i dodawania postów?
- Chyba chęć dzielenia się z innymi swoimi myślami, pomysłami, outfitami... Chęć nawiązana kontaktu z osobami, które mają to samo hobby co ja. Chęć tworzenia czegoś, co dla innych będzie inspiracją i do tego właśnie dążę :)
3. Co jest twoją pasją? I jak dążysz do tego by być spełniona?
- Pasji mam kilka :) Blogowanie, w którym dążę tak jak wyżej napisałam do tego, aby coś co tworze na blogu było dla kogoś inspiracją :) Taniec, w którym oddaję siebie, poprzez który mogę wyrazić emocję i wyładować nadmiar energii, chodziłam na lekcję tańca ( teraz mam przerwę ) i myślę o studia choreograficznych lub aktorskich, ponieważ to jest moja kolejna pasja :) Aktorstwo oraz teatr. Mam za sobą nagranie 2 sezonów spektakli, Internetowy przegląd spektakli TVP oraz małe przedstawienia szkolne. :)
Jak dążę do tego by być spełniona ? Robię to co kocham :)
4. Jaki był twój najgorszy eksperyment urodowy, którego będziesz żałować do końca życia?
- Hmm... W sumie nie mam jakiegoś specjalnego, ale jak tak się głębiej zastanowić to kiedyś chciałam bardzo sobie sama zrobić ombre i kupiłam rozjaśniacz, wyszły mi baardzo jasne i musiałam przyciemniać, cudować światem, żeby to ładnie wyglądało, ale i tak średnio to wyszło. :p
5. Jakie jest twoje ulubione przysłowie lub cytat?
-chyba nie ma jeszcze takiego ;)
6. Czy uważasz, że hate-rzy i hate-y są potrzebni, czy to głupia zaczepka i prowokacja ze strony innych?
- ogólnie uważam, że krytyka, tylko uzasadniona jest potrzebna, bo można dzięki temu coś poprawić albo coś ulepszyć, ale jeśli chodzi o hejterów, którzy swoimi głupi tekstami obrażają kogoś lub coś to moim zdaniem jest to głupota ! Bo przemawia przez nich czysta zazdrość i nienawiść !
7. Jaki makijaż polecasz na upalne dni? I czy ogóle stosujesz makijaż podczas gorączki upałów?
- Stosuję i polecam bardzo delikatny makijaż . Zero podkładu i pudru, ja maluję same oczy, a raczej rzęsy, czasem kreska eyelinerem i w kąciku rozświetlam lub na końcu rysuję kolorową kreskę. Podkreślam brwi i usta. Gdy potrzeba mi gdzieś nagle wyjść, czy jest gorąco czy nie wtedy maluję same rzęsy. Moim zdaniem w upalne dni tona makijażu jest zbędnym ciężarem dla cery.
8. Jaka jest twoja wymarzona długość włosów? Czy jest taka osoba z, którą chciałabyś się zamienić włosami?
- Moja długość włosów mi w zupełności wystarczy, chociaż nie ukrywam, że cały czas zapuszczam je. ;) Nie ma takiej osoby, z którą chciałabym się zamienić, odkąd używam dobrych kosmetyków do pielęgnacji włosów i zakupiłam dobrą prostownicę, która pomaga mi w ich utrzymaniu podobają mi się :)
9. Wymarzone wakacje spędziłabym w ....
- Takie wymarzone do tej pory spędziłam w tym roku we Włoszech z moim facetem i rodzicami. 
A teraz marzy mi się wyjechać Gran Canarie :)
10. Czy kiedykolwiek próbowałaś swoich sił aktorskich, tanecznych lub wokalistyczych?
-Owszem ! :) Tanecznych i aktorskich :) W pytaniu 3 opisałam wszystko dokładnie :)
11. Co motywuje Cię do spełniania siebie i realizacji swoich marzeń?
-  Motywują mnie ludzie i sytuacje :) 
Ludzie jak rodzina czy chłopak, poprzez dodawanie mi sił i otuchy w tym co robię. A sytuacje, w których widzę kogoś kto odnosi sukcesy i wtedy mówię sobie" hej, przecież Ty też tak możesz" .

Koniec ! :)
A teraz przyszedł czas na wymyślenie dla was 11-stu pytań ! 

1.  Dlaczego Blog ? Co najbardziej Ci się podoba w blogowaniu ?
2. Jak czujesz się przed obiektywem ?
3. Co chciałabyś osiągnąć poprzez prowadzenie bloga ?
4. Co wyróżnia Ciebie i twojego bloga spośród innych blogerek i blogerów ?
5. Co jest dla Ciebie ważne w życiu ?
6. Wolałabyś, żeby zlikwidowali Bloggera czy Facebooka ?
7. Na jakim portalu społecznościowym spędzasz najwięcej czasu i dlaczego ?
8. Czy utrzymujesz stały kontakt, z którymś z czytelników Twojego bloga ?
9. Czy znajomi i rodzina wiedzą o istnieniu Twojego Bloga ? Jak reagują ?
10. Jeśli byś miała możliwość spędzić weekend z kimś znanym, kto by to był ? 
11. Jak i gdzie widzisz siebie za 10 lat ? 

11. Patrisyastyle http://patrisyastyle.blogspot.com/2015/08/zakopane-mix-zdjec-z-telefonu.html

Jeśli ktoś nie będzie chciał wziąć udziału w zabawię, rozumiem :)
Ja osobiście uważam, że jest to fajny sposób na poznanie się nawzajem :)

3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)