18.8.15

HOLIDAY...

Witajcie !
Po dłuugiej przerwie ! Ciężko było wrócić, ale niestety trzeba !
Tego posta poświęcę na pokazanie wam jak wyglądały moje wakacje, ale następne już będą dotyczyć tylko i wyłącznie outfitów, które tam powstały. Jest ich podajże 6 :)

Post miał powstać od razu po moim powrocie, ale mam teraz pełno zamieszania z nowym pokojem, który mi robią od podstaw, a więc trzeba wszystko kontrolować, jeździć za różnymi rzeczami wybierać panele, drzwi, ściany i tak dalej.. Być może zrobię post o tym i pokaże wam jak wyglądał przed i po, ale na to musicie jeszcze sporo poczekać :)
Dobra zabieram się za opowiadanie wam wszystkiego !
Te wakacje spędziłam we Włoszech z moją kochaną rodzinką i moim facetem. Spędziliśmy tam 2 i pół tygodnia. Wraz z moją mamą i chłopakiem polecieliśmy samolotem do Włoch do Mediolanu, gdzie czekał na nas mój tata. Od Mediolanu jechaliśmy jakieś 2/3 godzinki do miejscowości koło Turynu, gdzie mój tata mieszka  pracuje.
Popatrzcie jakie piękne widoki :
Pogodę mieliśmy przez cały czas ! Tylko jednego dnia, gdzie zaplanowaliśmy wyjazd w góry i napalenie ogniska to akurat było brzydko i po dojechaniu w góry padało. Ale powiem wam, że to też miało swój urok, ponieważ chmury były tak blisko nas.. na wyciągnięcie ręki.
W dwa weekendy byliśmy nad morzem. Tam od tej miejscowości, gdzie byliśmy około 2/3 godzinek jest nad może, jeszcze zależy gdzie oczywiście :) W pierwszy cały weekend byliśmy nad morzem. W sobotę byliśmy w San Remo, gdzie od popołudnia byliśmy na plaży, a wieczorkiem chodziliśmy po mieście.
Siedzieliśmy do późna na plaży, a potem musiała być krótka drzemka w samochodzie, gdzie kompletnie się nie wyspaliśmy, ale to szczegół :D Z samego rana jak tylko się przebudziliśmy ruszyliśmy dalej ! Przejechaliśmy może z 2 godziny, nawet krócej i byliśmy we Francji w Monte Carlo. Jejku tam to jest raj na ziemi ! A woda nie tylko tutaj w Monte Carlo, ale wszędzie tam gdzie byliśmy nad morzem woda ma chyba około 23 stopni ! Sami zobaczcie :
Tam na piętra miasta wjeżdża się windą dacie wiarę ! :D Pięter jest około od -1 do 5 albo jakoś tak :)
A takie auta można było tam zobaczyć, te akurat stoją w salonach, ale po ulicy nie jeden taki przejechał :D
Niedaleko San Pietro, czyli tam gdzie mieszkaliśmy była rzeka nad, którą żeśmy jeździli. Woda jest tam lodowata, ale piękna niebieska, piękne widoki i można się poopalać przy fajnym wiaterku od wody w upalny dzień.
A oto ja i mój czubek ! :*
Rzeka to nie tylko jedyna rozrywka. Chodziliśmy po deptakach w Turynie, odwiedziliśmy w Turynie galerię Juventusu, gdzie kupiłam sobie kilka rzeczy. Był tam sklep cały z rzeczami Juventusu.
Byliśmy w restauracji na pysznej kolacji, na spaghetti z owocami morza. Jeździliśmy na pyszne lody włoskie i wiele innych ! Niedaleko naszego domu był automat z wodą gdzie litr lodowatej wody prosto z gór kosztowała jedynie 5 centów. Można było wybrać niegazowaną i gazowaną.
W ostatni weekend wracając już do domu, wstąpiliśmy do Wenecji ! 
Pięknie tam ! Sama woda, kanały, gondole, barki coś cudownego ! Barką płynęliśmy na wyspę Lido na plaże. Plaża i woda zajebista ! Piasek na plaży,pełno muszelek, woda cieplutka, ale niestety pływały meduzy. Poparzyły mojego Kamila, tatę i takiego znajomego, który był z nami. Były ogromne !
Pyszna pizzałka !
A to zdjęcie zrobione w Austrii w drodze powrotnej do domu :)

Już w następnym poście pojawi się pierwszy outfit z Włoch ! :)
Zapraszam !

16 komentarzy:

  1. Ale auta jeden to chyba mój ;>
    Zapraszam do obserwacji; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki. Super miejsce.
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiał być wspaniały wyjazd-zazdroszczę! Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemskie krajobrazy i cudowne zdjęcia.
    zapraszam do odebrania nominacji do Liebster Blog Award, który odbywa się na moim blogu.
    Zapraszam http://natalistylee-s.blogspot.de/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ cudowne widoki:)! świetne zdjęcia:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wakacje się udały ;)), fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, widać że świetnie spędziłaś czas :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę pobytu we Francji, no i świetnie, że byłaś w Galerii Juve! *-*

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tam pięknie jest :) Nigdy tam nie byłam :)
    Takie zdjęcia będą świetnymi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wycieczka..! Też chcę zobaczyć Mediolan<3

    http://www.justcleo.pl/2015/08/floral-kimono-lace-tassel-statement.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)