15.9.16

KONFERENCJA ORIFLAME

Cześć kochani ! 
1 września, każdy wie co w tym dniu się wydarzyło - rozpoczęcie roku szkolnego. Każdy dodaje come backi i tak dalej i oczywiście szanuje to, lecz ogromnie się cieszę, że ja nie musiałam tego w tym roku przechodzić :D
Ja 1 września miałam inną uroczystość, znacznie milszą nie da się ukryć. 
KONFERENCJA ORIFLAME 
Kielce godzina 17:00 , Grand Hotel - dokładnie wtedy odbyła się uroczystość. 
"TWOJE MARZENIA - NASZĄ INSPIRACJĄ"


Moja przygoda z Oriflame nie trwa zbyt długo, bo wstąpiłam, tak na poważnie chyba w sierpniu. W sumie to można powiedzieć, że odnowiłam swój kontakt z Oriflamem, ponieważ pierwszy kontakt miałam już gdzieś w czerwcu może wcześniej. Jakoś nie miałam zapału ani czasu, żeby zacząć działać coś w tym kierunku. W sierpniu pomyślałam sobie " czemu by nie spróbować ? " i tak napisałam o nowy katalog i zaczęłam coś tam małymi krokami działać. Wiadomo, że na początku nie jest łatwo, jestem teraz na etapie drugiego mojego katalogu, którym jest katalog 13 i nadal jest ciężko, ale staram się nie poddawać. Obecnie jestem totalnie początkująca na poziomie 0 % , ale mam nadzieje, że uda mi się wskoczyć na kolejne poziomy.

Teraz kilka słów o samej Konferencji .
Trwały akurat Konferencji Regionalne po Polsce i tak się złożyło, że ostatnią konferencją była ta w Kielcach. Gdy to zobaczyłam pomyślałam sobie " fajnie by było pojawić się na takiej uroczystości ", ale jakoś sama nie miałam chyba na tyle odwagi, aby dopytać się co i jak. Któregoś dnia napisała do mnie mojej grupy Dyrektor Monika Jankowiak z propozycją, że fajnie by było się wtedy poznać na żywo i czy miałabym ochotę się pojawić. Ucieszyłam się i od razu zgodziłam.
Powiem wam, że nie żałuję ! Strój oczywiście obowiązywał "biznesowy" , Przy wejściu na salę Przemiła Pani pryskała nowymi perfumami damskimi bądź męskimi, które pojawią się w katalogu 14, jak również dawane były numerki na małych karteczkach. Był również stolik gdzie można było sobie zrobić kawę, herbatę lub zwyczajnie napić się wody. Na sali, na każdym krzesełku był nowy katalog 13 oraz ulotki z nowościami i nową ambasadorką Anną Dereszowską.
Obok sceny był piękny stolik z nowościami katalogu 13-stego, gdzie można było podejść i zapoznać się z tymi produktami. Dotknąć, powąchać oraz zobaczyć jak wyglądają z bliska. Pojawiły się tam produkty takie jak seria Eco beauty, czyli bardzo fajne ekologiczne produkty składające się z Olejku do twarzy który zawiera olejek arganowy i ekstrakt z bawełny. Krem pod oczy, zawiera olejek z arktycznej borówki i rokitnika oraz krem do twarzy, który zawiera witaminę E, kwasy tłuszczowe i antyoksydanty. W serii Eco beauty jest także mleczko oczyszczające, tonik i serum do twarzy. 
Super sprawa ! Nie są testowane na zwierzętach, ale badane przez najlepszych ekspertów. 
Pojawiły się także nowe perfumy My Destiny, których ambasadorką została Anna Dereszowska. Pięknie pachną i są nazywane zapachem kobiet sukcesu. Na wystawie widniały także z kolekcji My Destiny portfel, torebka i piękny zegarek. 
I wiele, wiele innych produktów Ori. Oj było na co popatrzeć !
Na konferencji skupiona była uwaga głównie na katalogu 13, na nowościach, które weszły i opisu kosmetyków. Atmosfera była bardzo przyjemna. A pod koniec było losowanie i właśnie wtedy dowiedziałam się po co były te numerki ! Przyszła Pani z kulą i losowała numerki. Miałam to szczęście, że akurat mój, z pośród wielu został wylosowany. Wtedy podchodziła Pani z koszem i rozdawała pięknie zapakowane żele pod prysznic Oriflame damskie lub męskie. 

Po całej konferencji, która trwała chyba ponad 2 godziny z osobami, Dyrektor Monika zaproponowała, żebyśmy się spotkały przy wyjściu z hotelu na kanapie i trochę sobie porozmawiały. W sensie wszystkie osoby, które się pojawiły z naszej okolicy :) Każda z nas powiedziała kilka słów o sobie, trochę pogadałyśmy i pożegnałyśmy się :)

Także dziewczyny, gdybyście chciały też rozpocząć swoją przygodę z Oriflame zapraszam do mnie do bardzo fajne grupy, w której jestem. Na pewno wam się spodoba ! :)
Można się ze mną skontaktować poprzez e-maila, lub facebooka :)

Zapraszam również na mojego Snapchata,
gdzie akurat pokazywałam na żywo jak wszystko wygląda  - pastylkaa
Oraz na facebooka - Pastyle

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna spawa być w takim zespole :)
    Może kiedyś sama zostanę ich konsumentką :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)