20.9.15

OCEAN !

Witajcie ! 
Obiecałam, że jeszcze w tym tygodniu będzie nowy pościk no i jest ! Zdążyłam ! :)
Outfit ten to taki zwyklaczek w niezwykłym miejscu !
Jest to przewygodna sukienka, którą znalazłam w jednym z włoskim butików i świetne w niej jest też to, że ma przy dekoldzie łańcuszek z osdobami. Do tego delikatne japonki i koczek z włosów, bo przyznam się, że byłam już wtedy po plażingu ! :)


Miejsce niezwykle piękne !
 To miejsce to Genua, miasto w północno-zachodniej części Włoch nad morzem Śródziemnym. 
Zobaczcie sami część tego cuda !

Buty - New Look
Sukienka - Włoski butik Jerry

5 komentarzy:

  1. Mega blog !
    Poloubiłem !
    Czekam na rewanż flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Jejku Włochy.. moje wielkie marzenie..

    Zapraszam: http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka! :) może wspólna obserwacja?

    http://paastyle.blogspot.com/ liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki, aż chciało by się tam być :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)