28.5.15

ROSSMAN...

Witajcie !
Moje Nowości z Rossmana !! 
Dwa i pół tygodnia temu była promocja w Rossmanie i zapewne większość z was, tak jak ja obkupiła się ! 
Chciałabym się z wami podzielić moimi zakupami ! :)



1. Chusteczki do demakijażu CLEANIC
Ostatnio odkryłam, że dla mojej tworzy o wiele lepsze są chusteczki do demakijażu niż mleczko, a tym bardziej niż różne płyny. Te chusteczki polecam jak najbardziej, są odświeżające, skóra jest po nich delikatna i odżywiona ! :) Jak najbardziej na + !
2. Maska nawilżająca ZIAJA
Jeszcze jej nie wypróbowałam, nie mogę się jakoś zebrać w sobie :D 
Ale słyszałam o niej dużo dobrego, a wy macie o niej jakieś zdanie ? :)
3. Patyczki higieniczne CLEANIC 
Klasyczne patyczki higieniczne, kosmetyczne :) Musowo w łazience muszą być ! :)
4. Anty-Perspirant AA
Stosuje go od momentu zakupu i jestem w miarę zadowolona. Nie podrażnia skóry, skóra nie swędzi po nim, ma delikatny ładny zapach. Ale nie jest długo trwały, także następnym razem chyba wypróbuję inny.
5. Róż do policzków LOVELY
Jestem zadowolona. Fajnie się rozprowadza, nadaję śliczny delikatny kolor na policzkach :)
Delikatny efekt rumieńców :D :) Jak najbardziej na tak :)
6. Tusz do rzęs MAYBELLINE 
Powiem wam, że jestem z niego mega zadowolona !
Poprzednie tusze z Lovely czy z Miss Sporty były okej, ale to nie był ten efekt jaki chciałam uzyskać i po pewnym czasie przestały mi odpowiadać. Korzystając z promocji postanowiłam wypróbować tą nowość i następnym razem też go kupię !
7. Korektor pod oczy LOVELY
Jest całkiem w porządku :) Dopiero zaczynam eksperymentować z korektorami, więc następnym razem wypróbuję innego :)
8. Krem BB antybakteryjny UNDER TWENTY
Kolor naturalny
Jestem z niego bardzo zadowolona. Nie niszczy mojej skóry, a nadaje fajny, delikatny kolor, maskuje niedoskonałości i fajnie się rozprowadza. Właśnie o taki mi chodziło ! :)
9. Puder SYNERGEN
Kolor naturalny 04
Antybakteryjny puder do twarzy. Fajnie matuje skórę, ! :) Dla osób, które dopiero zaczynają przygodę ze swoim makijażem jak najbardziej na + , czyli dla osób takich jak ja ! :)
10. Konturówka do ust LOVELY
Specjalnie zakupiona pod kolor szminki (patrz 11) . Pasuje idealnie ! :) Można ładnie wymodelować usta, bez widocznej przesady :)
11. Szminka do ust BOURJOIS
Oto mój odkryty niedawno ideał !! Uwielbiam ! Kiedyś będąc w rossmanie spodobał mi się kolor i pomalowałam się, żeby zobaczyć jak wygląda i czy pasuję do mnie. Zostawiłam ją na ustach w efekcie miałam ją potem przez resztę dnia ! Gdy byłam już w domu piłam, jadłam myśląc, że już dawno jej nie mam, aż mama się mnie zapytała czy ją kupiłam i czy się nią ciągle maluje, bo cały czas ją mam na ustach ! :)
Na prawdę jest super trwała, nie wysusza tak bardzo ust i ma bardzo fajne kolorki do wyboru :)
12. Lakiery do paznokci
1. Neonowy róż LOVELY - jest cudowny ! Śliczny, wyrazisty kolor, Polecam !
2. Delikatny róż LOVELY - ładnie kryje, dla osób, które lubią stonowane kolory :)
3. Niebieski piaskowy LOVELY - nie spodziewałam się, że będzie tak ładnie wyglądał, oczywiście rzecz gustu, ponieważ spotkałam się już z negatywnymi opiniami. Dla mnie jak najbardziej na plus :)
4. Czarny klasyk WIBO - standardowa czerń powinna być zawsze w naszej kolekcji :)
5. Brzoskwinia WIBO - Jeszcze go nie wypróbowałam :)
6. Odżywka do paznokci LOVELY - jeszcze nie wypróbowana, ponieważ nadal mam tipsy, ale mam tą samą do skórek i jest dobra, więc mam nadzieję, że ta również :)


Powiem wam, że ja się wcześniej w ogóle nie malowałam ! No oprócz rzęs. Rzęsy zawsze musowo musiały być pomalowane, ale odkąd mam zajęcia kosmetyczne dużo się dowiaduje i dużo uczę !
Już wcześniej myślałam o zakupie podkładu, ale Pani z którą mam zajęcia doradziła mi, żebym nie niszczyła sobie cery i zakupiła taki krem jaki wam zaprezentowałam. I nie myliła się jest super !
Sporo dowiedziałam się o konturowaniu ust poprzez kredkę i pomadkę, o konturowaniu twarzy, o makijażach dziennych i wieczorowych. Super sprawa !
Jeśli chcecie to mogę co jakiś czas wstawiać posty dotyczące makijażu i różnych ciekawostek :)

Buziaki ! ;*




Jeśli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ! :)


4 komentarze:

  1. przymiezam sie do zakupu tego blyszczyka, fajnie ze sie u Ciebie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze sie obkupilas xd
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wspaniałości kosmetyczne ,cudeńka;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś z tymi zakupami :) ja żałuję, że nie kupiłam sobie jakiegoś różu do policzków, ale może następnym razem ;)
    Piękne są kolory tych lakierów :)

    http://petitmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)