10.1.15

POSTANOWIENIA !

Witajcie :)
Ostatnio na jednym z przeglądanych blogów, pewna dziewczyna napisała niesamowicie magiczny post ze swoimi własnymi przemyśleniami.. i wiecie co,zaczarował mnie i dzięki niemu zrozumiałam, że nie kiedy nie ważne są postanowienia, nie ważna jest ilość cudów, które nam się przytrafiają w minionym roku, lecz to co dzieje się TERAZ ! w danej chwili, to co dzieje się wokół nas.
Nie raz wystarczy się tylko dobrze rozejrzeć.
Cieszmy się i zapisujmy je jakkolwiek jest to możliwe. 
Poprzez zdjęcia, zapiski lub po prostu trwałe wspomnienia, które kiedyś, gdzieś jeśli siądziemy na trawie, w piękną słoneczną pogodę i zaczniemy wspominać, to one wywołają uśmiech na naszych twarzach.

Mimo to ja zawsze jakieś postanowienia mam,może nie zawsze uda mi się je spełnić,ale staram się :)
W tym roku też mam kilka :)
Chce je tutaj przedstawić głównie dla WAS, ale też dla siebie, żeby wchodząc przypominać sobie o tym do czego mam dążyć w razie gdyby mi się coś stało i bym zapomniała :D
No to zaczynajmy :)


1. Trzymać bardzo mocno kciuki do 23 Stycznia ! (na razie nie mogę wam zdradzić dlaczego)
2. Zrobić wszystko, żeby na półrocze mieć średnią 4.0 ! 
3. Mieć na koniec roku średnią powyżej 4.0 !
4. Zdać w tym roku prawko !
5. Mniej kłótni z moim Misiem !
6.  Zrobić CO NAJMNIEJ 10 Outfitów na bloga ! (przewiduje więcej)
7. Zrzucić parę kilo !
8. Popracować nad swoim ciałem !
9. Zrobić porządek w swojej szafie ! Zawsze jak robiłam porządki to było "a może to zostawię", 
"może jednak będę w tym chodzić", a w rezultacie i tak to leży i zajmuje miejsce w szafie. A mogę to włożyć do worka i dać na zbiórkę odzieży. I teraz właśnie tak będę robić !
10. Zrobić coś z włosami ! Zazwyczaj farbuję włosy na ciemny brąz. Chce je w tym roku zmienić i już nawet mam mały pomysł, ale to jeszcze nic pewnego :)
11. Już od zeszłego roku zapuszczam włosy i mam zamiar to kontynuować ! 
12. Zmienić telefon ! W marcu kończy mi się umowa, ale już teraz rozglądałam się za jakimiś telefonami, ale jeszcze nic nie znalazłam konkretnego i fajnego. Może wy macie jakieś propozycje ??
13. Ludzi fałszywych mieć w d**** ! A dla reszty być po prostu miłym :) 
14.  Starać się nie zazdrościć, bo to najgorsze uczucie jakie może być i często prowadzi do złego !
15. Żyć swoim życiem i swoimi celami !
16. Być pewniejsza siebie !
17. Chciałabym podszkolić się w robieniu paznokci ! (tipsy,żel i te sprawy) w sensie pójść na jakiś kurs, ponieważ jestem tzw. samoukiem.
18. Zrobić drugi tatuaż ! Tym razem na przedramieniu :)
19. Zrobić sobie w tym roku taką opaleniznę o jakiej zawsze marzyłam, a nigdy nie miałam ! Będę korzystać codziennie z promieni słonecznych oczywiście ! :)
20. Nie przejmować się zdaniem innych !
21. Być stanowcza ! I nie mówić jutro, za tydzień, za miesiąc... Powiedzieć sobie TERAZ ! i tak zrobić ! :)

Tak więc od TERAZ zaczynam realizować swoje cele ! :)
Życzcie mi powodzenia ! 
I także życzę Wam, bo na pewno też macie swoje postanowienia ! :)


;*



41 komentarzy:

  1. Skorzystałam z zaproszenia i dołączyłam do obs :)

    http://standardowa21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne postanowienia, ja też często się kłócę z moim Ukochanym :))
    Pytałaś o obserwację, zacznij proszę, a ja się odwdzięczę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne! zacznij a ja sie odwdziecze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje i liczę na rewanż :3
    http://queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe cele, trzymam kciuki, żeby się udało :)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze jest mieć spisane swoje postanowienia ;)

    http://neverlosefaaith.blogspot.com/
    może wspólna obserwacja? jeśli tak- daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam żadnych konkretnych postanowień ;) ale życzę Tobie wytrwałości w realizacji Twoich :*
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ciekawego bloga ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super postanowienia:)

    co powiesz na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć kochana♥
    www.similarose.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne postanowienia. :D O tak, nie warto przejmować się ludźmi fałszywymi... Byli i będa...

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji :)
    http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your blog. I am following you, could you follow me back, pls:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne postanowienia życzę wytrwałości :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing! Great post and very nice blog!
    I'm following your blog. Can you follow me back? Thank you so much!
    Bisous,
    www.pequenomuffin.com.br

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobre postanowienia- zwłaszcza ostatnie : czyli mówimy sobie TERAZ :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podpisuje się pod większością Twoich postanowień !:D
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już, zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie wyznaczone cele :)

    Masz ochotę na promocję Twojego bloga? >> www.correct-incorrect.blogspot.com << KONKURS TRWA DO JUTRA! (23.01) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. masz tatuaż :O mogłabyś zrobić zdjęcie i wstawić na bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję że wszystkie postanowienia uda się spełnić :) Kochana chciałabym Cię bardzo prosić o pomoc - kliknięcie w link Choies na w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki,aby wszystkie udało ci się zrealizować ! :)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://paulla-polly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne postanowienia
    masz super bloga, obserwuję i byloby mi milo gdybys zrobila dla mnie to samo(:
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Życze zrealizowania celow xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  26. powodzenia w realizacji każdego z punktów! :))

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  27. pytalaś o obs zaobserwuj więc

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny post :)
    Obserwuje licze na to samo :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia kochana :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś u mnie, że obserwujesz, ale nie ma cię w obserwowanych :) Jak masz czas, to sprawdź to.

      Usuń
    2. Sprawdzałam i na pewno obserwuję :)

      Usuń
  30. Dobre takie postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzenia
    zapraszam do mnie
    kamiladuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bo niestety często tak jest, że ludzie wciąż gdzieś pędzą, za kasą, za karierą, zupełnie nie dostrzegając i nie ciesząc się zwykłymi drobnostkami, nie potrafią czerpać z życia pełnymi garściami, doceniając chwile spędzone wśród bliskch osób :( to smutne, ale prawdziwe :(
    Widzę trochę pokrywają nam się postanowienia... byc bardziej stanowcza, bardziej zacząć dbać o swoje ciało
    i co z tym 23 stycznia? spełniło się czy nie? :) hihihi
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    martyna-martynkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia w spełnianiu marzeń i postanowień!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo DZIĘKUJĘ !
Krytykę przyjmę z godnością,ale tylko uzasadnioną :)
Każdego na pewno odwiedzę ! :)